Lekarz zalecił Twojemu dziecku Nutramigen LGG® ze względu na alergię na białko mleka krowiego? Prawdopodobnie masz kilka pytań na temat tego produktu.

Nutramigen LGG® to preparat mlekozastępczy zawierający hydrolizat kazeiny o wysokim stopniu hydrolizy do stosowania u niemowląt z łagodną lub umiarkowaną alergią na białko mleka krowiego. Jest to mieszanka hipoalergiczna, co oznacza, że została specjalnie opracowana w taki sposób, aby nie wywoływać reakcji alergicznych u większości niemowląt z alergią na białko mleka krowiego. Nutramigen LGG® to dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego i powinien być stosowany pod nadzorem lekarza. 

Nutramigen LGG® to jedyna hipoalergiczna mieszanka zawierająca Lactobacillus rhamnosus GG (znak towarowy LGG®), starannie zbadaną przyjazną bakterię. Wykazano, że Nutramigen LGG® ma korzystne działanie w alergii na białko mleka krowiego, pomagając niemowlętom powrócić do normalnej diety szybciej niż Nutramigen bez LGG®.

Dostępne są trzy rodzaje mieszanki, dostosowane do wieku:

  • Nutramigen 1 LGG® mieszanka kompletna pod względem odżywczym, może być stosowana jako wyłączne źródło pożywienia u niemowląt od urodzenia
  • Nutramigen 2 LGG® dla niemowląt w wieku od 6 miesiąca życia i dzieci, jako część zróżnicowanej diety
  • Nutramigen 3 LGG® dla dzieci powyżej 1. roku życia, jako część zróżnicowanej diety

Światowy lider

Celem firmy Mead Johnson Nutrition o ponad stuletniej historii innowacji jest zajmowanie pozycji wiodącego globalnego producenta produktów żywieniowych dla dzieci, wytwarzanych w oparciu o wiedzę naukową. Nutramigen LGG® to wiodąca na świecie marka dla dzieci z alergią na białko mleka krowiego†, poparta dowodami uzyskanymi w ponad 75 badaniach klinicznych i doświadczeniem z 75 lat. Więcej o naszej historii.

 

†Informacja MJN oparta w części o dane pochodzące z serwisu pomiarów detalicznych firmy Nielsen dotyczących mieszanek mlecznych dla niemowląt i dzieci w obszarze mieszanek specjalistycznych — alergia na białko mleka krowiego, w okresie 12 miesięcy do grudnia 2015 r. na terenie 23 krajów. © 2016 The Nielsen Company.